Subject: T17 Keila - Haapsalu km 6.912 liiklusmärkide paigaldamise loa taotlus
From: "Tanel Tepandi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 09:40:51 +0200

Tere!

Meie poole pöördus ettevõtete „Abook OÜ“ ja „Ferramare OÜ“  esindaja.

Nende sooviks on paigaldada suunaviidad T17 Keila - Haapsalu km 6.912.

Suunaviitadega antakse info riigiteelt mahapöördeks ettevõtete juurde.
Ettevõtete asukoht on aadressil Mõisa tee 1, Lehola küla.

Kas Transpordiamet lubab liiklusmärkide paigalduse?

Lugupidamisega

Tanel Tepandi

Liikluskorraldusinsener

M: 5307 9977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.